ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

 

 

Što ako bude loše vrijeme na dan održavanja FotoMačka ?

Preporučamo da uzmete kišobran ili kabanicu.

 

Da li se smijem natjecati, ako živim van granica Hrvatske ? Kako da platim kotizaciju onda ?

Svi su dobrodošli. Ako živite van Hrvatske, bit će Vam poslani podaci za plaćanje preko paypala.

 

Što pokriva kotizacija ?

Kotizacija pokriva natjecateljske podloge (kartu, startni broj i slično), topli obrok i majicu FotoMačka.

 

Da li moram donijeti vlastitu fotoopremu na FotoMačak ?

Da.

 

Zašto ne smijem koristiti mobitel za fotkanje ?

Današnji “pametni” mobiteli su računala u malom te se na njima može obrađivati fotografija u Photoshop-u i sličnim aplikacijama. Kako po pravilima fotomaratona predajete isključivo neobrađene fotografije iz fotoparata, želimo spriječiti mogućnost varanja. Nije da Vas smatramo prevarantom, ali svakakvih ljudi ima …

 

Da li smijem koristiti analogni fotoaparat ?

Mislimo da je korištenje fotoaparata na film krajnje nepraktično, no ne želimo biti isključivi: ako za vrijeme FotoMačka uspijete snimiti teme,  razviti film, negative skenirati i spržiti na CD i priložiti originalni film kao dokaz, svaka Vam čast. Dobit ćete dodatne bodove za trud.

 

Kako da konkuriram sa svojim “idiotom” kad će doći natjecatelji s vrhunskim fotoaparatima ?

Žiri ocjenjuje kvalitetu fotografije a ne fotoaparata s kojom je fotografija načinjena.

 

Kako je zamišljeno natjecanje ?

9:00  kontrolna točka 1: registracija, dodjela startnog paketa, dodjela prvih 6 zadataka + 1 “skrivena tema”
12:00 kontrolna točka 2: dodjela dodatnih 6 zadataka + 1 “skrivena meta”
15:00 kontrolna točka 3: dodjela posljednjih 6 zadataka + 1 “skrivena meta”
18:00 kontrolna točka 1: predaja radova i završetak fotomaratona

 

Da li moram obići sva tri punkta ? 

Obilazak kontrolnih točki je jedini obvezan zadatak na fotomaratonu. Na svakoj se kontrolnoj točki udara  žig kao potvrda, da je točka obiđena. Pri predaji zadataka, natjecatelj mora imati sva tri žiga, da bi njegovi radovi ušli u žiriranje.

 

Koliko su kontrolne točke međusobno udaljenje ?

20 – 30 minuta lagane šetnje.

 

Da li teme moram fotkati po redoslijedu kakvom su zadane ?

Ne. Kod predaje radova, ispunit ćete kartončić, gdje ćete napisati ime datoteke fotografije uz svaku temu, tako da se zna, koja fotka je za koju temu.

 

Da li moram predati rad na svaku temu ?

Ne. Sveukupno je 18 tema, te ako nemate inspiraciju za pojedinu temu, ne morate predati rad za nju.

 

Da li smijem koristiti modele i rekvizite ?

Da. Dapače ! Budite kreativni.

 

Kako je zamišljeno žiriranje ?

Žiri čine članovi Fotokluba Čakovec i Udruge Fotomotiva. Svaki član žirija ocijenjuje svaku fotografiju na temi ocjenama 1 – 10. Fotografije su prezentirane anonimno, tj ne zna tko je autor fotografije. Izračuna se prosječna ocjena za pojedinu fotografiju  i na temelju plasmana dodjeljuju se bodovi na svakoj temi (npr. prvo mjesto 100 bodova, drugo mjesto 80 bodova i slično) Ukupni pobjednik je natjecatelj koji ima najveći broj bodova zbrojenih po svim temama.

 

Što znači “nagradni fond je sklon pozitivnim izmjenama” u pravilima ?

To znači da su pregovori za nagrade u tijeku i da popis nagrada može biti samo bogatiji od trenutnog.

 

Da li će pobjednički radovi biti gdje izloženi ?

Nakon objave rezultata biti će objavljivane galerije sa najboljim radovima, u tjednom ritmu: svaki tjedan, zadatak jedan.